Stalkers

Thursday, January 20, 2011

Tatt ut av lufta

Et nytt og superspennende blogginnlegg!!!
Hehehe, neida. Det er verken supert eller spennende... Bare nytt.

..nettopp fordi jeg lever på anger anng gårsdagens innlegg. Leste det på nytt nå og selvtillitten min bare rant av meg som nesa til Bjørn Dæhlie etter et skirenn. Dårligste jeg har prestert på lenge, OG JEG HAR PRESTERT MYE DÅRLIG, AU.


Ikke det at dette innlegget blir noe som helst bedre, men kan friste med både engelsk, bilder og god musikk.

Tja, sånn her ser det ut når jeg blogger first person veiw:

Jada, jeg er vel i studioet vårt (dritensom..) for å finne ei god låt jeg skal lage koreografi til.... MEEEN siden jeg kom over et BOL av gamle bilder her deler jeg det med dere (<33)

Vi er nå tre år tilbake i tid.. og jeg vil på forhånd beklage for åssen jeg var (/er).

Sånn så jeg ut da jeg var tretten og uviten. Fant det dritmorsomt i å snu solbrillene. 


Sånn så jeg ut i niende klasse. Dagen jeg oppdaget den beryktede bildemetoden "speilbilde" (<3)



















Her har vi det klassiske reggis-smilet. Av en eller annen fucked up grunn smilte jeg sånn selvom jeg var foruten regulering. Taper.















Sånn så jeg ut i tiende klasse da jeg eide skolen hardt! Var på slutten av skoleåret.. Jeg var passe vemodig rundt den tid. 




















Sånn så jeg ut da jeg starta på VGS og livet ikke lenger bare var en lek. Alvoralvoralvor. Tror jeg lo en halv gang det første halvåret jeg.. Det var da vi hørte på Anne Grete Preus i en norsktime.
Not da!! Jeg lever livet mer enn noen gang! Legger til nye venner på MSN hver dag jeg x)


..og sånn så kjendisnorge ut i 2000. 












Snakker om idol.. er det en spøk at den eneste låta av Kjartan Salvesen (å, du husker ikke hvem det er nei? Han vant x-faktor NEI jeg mener Idol i nittenittini.....) på spotify er en VikingFK-supportersang? 

Husker du han nå?
















Neiii, det var jo Trung Toan Tong!!

HER:













FET T-SKJORTE.

xoxo