Stalkers

Saturday, January 1, 2011

Kvelden rula hardt ass



24 timer tidligere:

Nyttårsaften gikk straka vegen til 2011 for min del. HEL-DIG-VIS!
I only say this once: Føøølg med hææææær a!

Feira nyttårs med gosssegozzegozzsssegosszeeejentene mine. Hahahaha neida ;)

med ♥♥♥
gossegozzegozzeguzzepussemusseGUUUSZZEEEjentene ♥♥♥ mine mener jeg selvfølgeliiig.

DVS: deltakerne besto av:

Ja dere vet hvem..


Aids


Mina


Jens og Ingrida


Fråååånzke Mærrriiie


Ems


Josef


Og :(


Dette må jeg si var relativt flotte bilder av alle sammen, bare man ser bort i fra meg... Men det kan jo skje den beste.. For dere vet jo at jeg eeegentlig er ekstrempen og supersnill ungdom, eller ongdom, som de eldste i samfunnet sier.

Og OM det skulle være noe tvil:

Ja, ville ha gått for ekstrempen og snill ongdom.

Det tok helt av med digg mat og lekker+ dessert!! SÅ ER DET SAGT.
Jenny og jeg var heeeEEeeeØøøØlt i slaget




Så tenkte jeg at jeg kanskje skulle slå meg VIRKELIG løs og smile naturlig på et bilde:))

Det gikk jo kjempebra.

Kan ikke AKKURAT si at det ble noe særlig forbedring utover kvelden heller...

Men det skal godt sies at jeg er #1fan av kameraet på iPhone4 som er rettet mot en sjøl. Elsk!

SELVOM, en må av og til ta bilder av andre også. Innimellom. Når det passer seg. Og når du ikke er reallyreallyreally good looking... DA kan du snu kameraet!


Uansett. Da klokka ble 00.00 måtte vi plutselig UUUT????!! UUUT? Det er jo TÆSSEN-hundre minusgrader ute, og jeg hadde IKKE fått beskjed om å ta med fjortiss-kamuflasjen min!


Men la gå da. Er man så Jack Bauer som jeg er kasta jeg meg i det og stelte meg på den (helt særr) niiiiceste terrassaen på Nordstrand!


Det ble jo gangske morro da. Plutselig føyyyyk det farger fra bakken og opp til himmer'n. Var nesten som å se på barne-tv i livesending. SÅ vittig var det.


Aids var jo gira herifra og til Etiopia!






Skjønner ikke heeelt hvorfor jeg viser dere disse fabelaktige rakettbildene, for... ja vi driter nå i det. Kan da ikke skade med enda et siden jeg først er så varm i trøya



Ayayaya, harru SETT på makaan.

Men så da dere. Vi sto sånn... "100" meter over bakken (vi pynter på sannheten. Ikke for å overdrive.... men jo, nettopp for å overdrive!) SÅ IDET KLOKKEN VISER 00.01 MISTER JEG VOTTEN MIN NED I HAGEN TIL DE SOM BOR, la oss fortsatt si, 100 METER UNDER!!!

Det var tooooottallyyy criiizez for jeg tenker sånn at "det som skjer i starten av 2011 vil sette litt standaren for hvordan resten av året vil se ut". Det var rett og slett ugøy!

DEEEERFOR dere, tredde jeg på meg Kari Traa tights og Uggsa.

Med vel og merke, én singel vott!

Mission Impossible


Rettelse: POSSIBLE*

HURRA!

Ingrid <3


Så tenkte vi oss bort til Pederstad men.... det ble det ikke noe av. Slappe kvinnfolk trives best i harmoni. Alene.

Og iste skulle jeg komme meg hjem, og det VERSTE jeg veit er å vente på sånne drøysomme trikker som aldri kommer. Så da var det bare å plassere <3 BEGGE VOTTENE <3 mine på benken:

Sette seg ned:


Presse frem et smil:



Og...

wait for it...

..SPILLE FRUIT NINJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Åh jeg ruler så HARDT azz!!! Eier alle i hele verden!!

Robyn – Stars 4-Ever