Stalkers

Thursday, December 30, 2010

Trommevirvel

Og hveeeeeeeem vant julenøtter på NRK1 idag......???

Trommevirvelllllll........

BJØRN KRUKE!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅ DET SKULLE HA VÆRT MEG!!!!! :(:(:(:

Eh-ehm!!


Veeeeel vel vel vel, kjenner jeg dere rett vil dere vel vite hva jeg har gjort i jula..

Second juleday dro vi opp til hytta i Trysil. Jeg sier som mine brødre sang i min konfirmasjon: Tre brødre som ikke er brødre, for han ene er ei jente.
..Ikke ta deg nær av det Christer :))))))

Så bare "sææærr". Hadde tatt bilde av meg selv i søvne! Lite ikke kleint :PP
(Her sov jeg jo bare dritpent!)

Så, jeg var på et gamlehjem i Trysil. Det var ekstremfest til tusen og dansing til...

Trommevirvel....

Bobbysocks!


Helt seriøst, jeg vrikka på rumpa! Og dansa som en stiv og balsamert stokk. Ganske likt jeg tenker Kong Harald danser!

Neida, han er den mannlige versjonen av Shakira skal jeg si deg. Så han på Havana Club for et par helger siden ;) Slo seg løs som en fjortenåring.

Mens Christer spredte ufrivillig glede i gangene.



Åååå hva er det jeg driver med? Nå tar jeg meg selv i å se på en dokumentar om Titanic på ENNÆRRKÅEN!! HAHAH BRYR JEG MEG???? Ja, det som er sykt stresssss!

Men snakker om ja, Trysil har litt av en idyll over seg!

Og under seg xD

Og siden jeg FØRST er i gang med å hinte til at "hehehe jeg har vært ute i ferien og kost meg i snøøøøen :)) Sååå sporty er jeeeg" kan jeg like så gjerne breie ut om skihoppet jeg (OK da, det er jul så skal ikke ljuge. Rettelse: Christer og Stephan) lagde! Jenter: la gutter gjøre den jobben. Du blir bare SYKT sliten og grinete og sykt PMS. Det er bare usjarmerende og teit og ikke minst pinlig for din egen identitet. ATTPÅTIL vil guttene bare at du skal holde kjeft, se pen ut og se på. Tro meg. Snakker av erfaring.


Kjipt nok ble det fail+, for det var så usedvanlig lite snø i år. WHY GOD??? WHY MEEE???

Men HEI, det var sykt lolzipolzi idag!!! For vet dere. Jeg var på...


Trommevirvel........

Lefda(h?)l ista, også playa jeg en datamaskin! Av en eller annen mongolid grunn la jeg fra meg iPhone (4 ;););));););;) min et SUPERNØRDA sted ved den dataen. Så stakk jo jeg. Og da jeg trengte den igjen (for å ta bilde av meg selv......) FANT JEG DEN JO IKKE!!!! Så jeg løøøøøøøøøøp og spuuuurta (rulla som en kjukk gris) spedalsk tilbake der jeg hadde loka hardcore OG FANT DEN IKKE!!! Så jeg bare.....

"Stine! Care i det. Jeg fant en sykt digg massasje-dings"


Stine bare "Javel?....har du sjekka lomma di?"
Og idet jeg klager til Stine om at "JAAA HALOOO TROR DU JEG ER STOKK DUUMMMM SOM IK......." og da fant jeg den i lomma ja. Lolishious til jeg dør! Omg


Så apropos det. STINE FIKK LAPPEN IDAG!


Det vil si: UT PÅ TUR MED ROBYN OG KATY PERRY FOR Å HANDLE!!!! (Vi var snille mot mamma)


Hadde tatt med de første tingene på handlelista og jeg bare "æsj.....mamma da. Vi er ikke kaniner..." Se da. Mangler bare løvetann og bark.


Skulle tro vi alle slet med ekstremt stort fedmekødd..
FOR DET GJØR VI VEL IKKE.

Så bare... rett foran meg viste deg seg og være noe svært revolusjonerende! Det var som om noen sang opera i hjernen min leiks (som på Isitd. Da den retarde skapningen ser den svææære nøtta i himmelen), og det lyste discolys av det som skulle gjøre det verdt å leve ut resten av denna sabla, upraktiske kalde vinteren... (ga det NOE SOM HELST mening???? Prøver å formulere bildet som kom i huet mitt, men FASAN MEG IKKE LETT!!!)

Det var.....

Trommevirvel....



LUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG LUDO EIER!!!!! LUDO 4-EVER!!!!


MEN SÅ DA DERE..... 29,- ?!??!?!?!?!? DET DA JEG IKKE RÅD TIL Å BRUKE PENGER PÅ!!! Hva med alle de unga som selger Lillebrors beste karamellblanding på døra??? Jeg brøt sammen i gråt og gikk med bøyd hue til "10 kroners avdelinga" på Rema 1000.



Der kjøpte jeg meg en trøstegave for å lindre smerten.



En...

Trommeviiiiirvel....

Hannah Montana-sparebøsse.



Skal spare opp til en stor.... et eller annet...og Ludo!!!
Nå skal jeg kose meg videre ikveld.....:





Kos dere med Favorittene fra tjueti

Snakkes om et år. Kanskje.