Stalkers

Saturday, December 25, 2010

Årets, 2010

Siden ALLE andre bloggere nå har et innlegg med "ÅRETS", på lik linje som alle trettenåringer hadde profilbilder av Disneyfigrer for en stund siden nå, følger jeg strømmen som en dau fisk.
ÅRETS!!!!

Årets fortrengelse:

- Mannen som blåttet seg for meg på Nasjonal :(( Seriøst!



Årets "peke og le....høyt"

- Det Lindsay Lohan-dyret. Gingerkatta i Lillestrøms grøfter som veide nitti ribber kombinert med femtenhundre kilo hår eller no.



Årets NOT

- ONE PIECE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...OFFENTLIG... PÅ JENTER/GUTTER 11+ !!!!!! Vet dere hva jeg gjør med sånne???? Boltrer dem på den matcho ryggen min, henger de opp-ned ut av vinduet og synger titusen tommeltotter:

Anders var en fin fyr han. Helt til han sto oppstilt i den lyseblå burkaen der på skolen. Du kan bare takke deg sjøl.


Årets tattooed on my mind

Ungen på 0+ år som lurte på om jeg var JENTE ELLER GUTT?????!!! Tragisk!!!


Jeg ser på meg selv som superfeminin!




Årets ER JEG MED PÅ PUNK'D?!!

DA DET SNØDDE I MAI!!!





Årets fangst

Finn <3



Årets FML

Mista den i dassen på skolen.

Trenger jeg si mer?


Årets ahhhhhhhhhh

På Lysern. Da Maren og jeg lå her i åtte timer.



Vi var keen på å kline med atmosphæren.


Årets "JAJAJA TUSEN TAKK FOR DEG"

Bruno Mars – Just The Way You Are


Årets albumz!

Mest spilt 2010:

Maroon 5 – Hands All Over
Kings Of Leon – Come Around Sundown
Ellie Goulding – Lights
Two Door Cinema Club – Tourist History
Taylor Swift – Speak Now (Hvor kleint?)


Årets vanskapte beist-vesen

GARANTERT SVARTE SKOGSSNEGLER!!!! Til sommern skal jeg på jakt med sprettert!!! Utryddes skal de!!


Årets jaaaaaaaaaaaaa!!

DA SIGVE KOM HJEM IGJEN ETTER FRICKNGS TRE MÅNEDER!!!

Haha. Zoolander

Endelig noen som satt meg litt på plass igjen. My brother from an other mother!





Årets turister

Hahaha. Wikstøl og Slaaen ass..



Årets (eneste) reise til utlandet/årets savn




Årets GARANTERT KJIPESTE DAG!!!!

I vinterferien!! Første dagen min på snøbrett aka snowboard. JEG. GRÅT. HELE. DAGEN! For det første SUGDE jeg, og for det andre hadde jeg så VONDT i hele kroppen at jeg lå ALENE, MIDT i bakken og GREIN høyt!!! De som kjørte i stolheisene over meg (randome folk) ropte på meg og bare "Går det bra?? Vi kommer ned til deg når vi er oppe". Jeg bare "JEG FØLER IKKE BEINA MINEEEEEE"!! + at det snødde sånn skarpt da.. om dere skjønner.. at man ble piska liksom. Også var det helt mørkt. Flate ass, merker jeg blir sykt irr bare jeg snakker om det. Var dritkjipt!!!

Jennie var jo god så hun kjørte jo fra meg. Naturligvis....



Årets OUTFIT

Traktor-lesbe bigtime


Årets klein





Årets hverdagskost

- Tøye på bussterminalen med Stine.



Årets DETTE FÅR HOLDE SEG TIL 2010!!!

NRK1s TREKANT! HADE.


Årets lættis

Harald Eias sang om Norges tre nordligste fylker...
http://www.youtube.com/watch?v=0KDYXWpTQ5U

Årets flause

At jeg blogger. Dægern og flaut! Særrærn!


Ha en riktig god jul videre, og godt nyttår!! Snakkes om nevahhh ;***


Neida.

Taylor Swift – Enchanted