Stalkers

Sunday, December 12, 2010

Over middels lættis

JALLA!!!!!




Hva er greia med at Hansemann vant xfaktor?!?? Han er drøyt nok 1. like gammel som:

Jahn Teigen


og 2. han kommer til å bli glemt like fort som Idol-Glenn.



Og Bjørn Johan Muri da. Som gikk fra å være en KOOL, laidback jazz-fyr til å melde seg på sjølveste GRAND PRIX?!! GRELLLLLT.... Neida skal ikke si noe vondt om han jeg. Var TROSS ALT små(storm)-forelsket og venn med han på facebook (helt til han sletta meg. Overlegen!!!!!!)

HALO trodde det bare var koselig å få daglig mail med bilder av en ung pike med tatovering og truse med bilde av en på........ Jeez!

Skjønner ikke hva som var greia!!!?
Var jo bare grusomt deilige bilder jeg sendte da. Tretten og dragostea din tei all the way!




Men nei.. Atle skulle ha vunnet! Hva skjer med verden liksom???? Trodde det bare var elleve-åringer med WOW-klær og leste TOPP:


(Fortsatt 13)

som faktisk fysisk STEMTE på xfaktor. Ikke en farm av pensjonater!!!! Når lærte de seg og skrive SMS liksom???????! Eller RINGE for den saks skyld. Dette lover ikke bra. Snart får jeg MMS fra en tipptipptipp-oldefar som poser hardcore i grava leiks!!


HAHA, hadde sææææærrrrr dævva så sjukt! Hahahah.


MEN GREIT. Hvem bryr seg???? Rybak med fela er best uansett!!!!!!!!!




HAHAHAHA lættis, lol, NEI!!


APROPOS LÆTTIS, LOL, NEI!!!!! Hahaha, GJETT hvem som skal være med i HOTEL CÆSAR????



KØDDA!!!! Det hadde tatt seg ut....


VEL, ingen ringere enn LENE ALEXANDRA!!!!!! SERIØST, er det nå Kong Harald skal bli programleder på Paradise leiks??? HAHAHA.
Nå er det like før jeg møter opp på audition for å være CÆSAR-PIKKOLO!! Det er der det store gjennombruddet skjer!!! Tro meg!! ELLER at jeg blir kjæreste med SUPERKIDZEN ♥♥♥



WOW, nå kom jeg over noe stygt!!!!!!!
Har dere hørt den "nye" Akon-låta? "Right now (Na Na Na)"??? HAHAH den er så sykt stygg!!!!!! Hele kroppen min får feber og kols pluss hundre-TÆSSEN andre sykdommer.

Så fælt hater jeg den sangen:


Nærmer meg slutten nå, slappaa. Vil informere om at nååååå er jeg ferdig med alle juleforestillingene!!! JUHU!!! Kjetil likte det i hvertfall...





Og noen bilder da vettttt









MERK: TIDENES FETESTE PEPPERKAKE-ONEPIECE!!
Danser med småkidsa!







Ems backstage. Hu skakke dusje på tolv uker! Skjønner jeg godt.



Klarer ikke finne sang, FOR mye bra musikk om dagen.
Så væshågod
Påpp & Råkk