Stalkers

Wednesday, December 15, 2010

Tidenes FML!!!!!!

Begrunnelse:

1. Har åtti i feber, og det er LIIIITE julestemning.

2. Akkurat nå skulle jeg ha vørri på danseforestilling med Norsk Ballett Institutt og vært Santa Baby med snasen kjole og TUSEN meter høye sko!!!! MEN NEIDA!!

3. Ei dame har stemt pianoet vårt idag, så har hørt på "DINGDINGDINGDING" i tæssen minnnutter! Så ikke nok med kvælme og feber, nåå har partyalarmen i hævvet skrudd seg no gruuuusomt på!!!


Ja jeg vet dette blir for sexy for internett.

4. Jeg glemte og se på J.O.N.A.S :(

5. Har UFRIVILLIG sett på nrks TREKANT!!!! Det styggggggeste og MEST faila programmet i Norges historie!!!

TIL SLUTT:

6. VEDDER SÆRRIØST PÅ AT DET ER DEN FATTIGE DONUTEN SOM JEG KJØPTE PÅ SHELL IGÅR SOM FORÅRSAKET DETTE!!! Den var så tørr av det var som å spise sånn svensk, RUNDT knekkebrød med hundre år gammel nugatti!! SHELL skal SAKSØKES!!!!.....i MORRA!!

Men bare glem å si "tenk på fattige barn i Afrika.... Og bortførte indianere i Kurdistan..."

Jeg ga faktisk seksten kroner til Redd barna her om dagen!!! Neida.
Ser jo her at DET har jeg ikke akkurat råd til:




Og vet dere hva det kjipeste er? Nei?
At jeg nå tar meg selv i å sutre som jeg var en umoden seksten-åring uten MOBIL..

NEI VENT DET ER JO MEG DET!!! iPhonen kommer ikke før på FREDAG. Ååååfyyyfeite da skal det blir bra blogging da!!! Og VIDEOINNLEGG!! Kan filme meg selv i søvne og sånt! Blir så lett "The Hills'" nyeste konkurrent.



Fyflaten jeg stikker.. Stephan sa akkurat ordet "pepperkake". Nå må jeg løpe og kaste opp!!!!
Phoenix – Rome