Stalkers

Friday, December 17, 2010

Nå er jeg faktisk uunderholdende!

Haha :( Jeg må ha verdens lengste søknad når det gjelder nytt liv.

For IGÅR dere, i herrens år 2010, kræsja jeg bondeknølballet for 8.-10.klasse ved Asak skole!! Hahahahha. Episk!!!

Og siden dere maser så grovt om outfits og "hvorhardukjøptdet" og sånn (ingen maser. må bare finne på en unnskylding. ok????)

GÅRSDAGENS OUTFIT!!!!


Skjerf: jennie sitt så vet ikke
Kjole: ida sin. gadd ikke spørre
Bukse: maren sin. den for stygg at noen vil kjøpe den uansett
Havaianas: ida sine. sier ikke hvor de er kjøpt. ingen har sånne fra før av vettu.......ida vil gjerne være den eneste med det paret...... lol (siden alle har sånn sko ikke sant?!???!?!?!??!?? SHAMENER???!! bra)
Bamse: eline sin. brio sikkert..
Jalla rundt huet: MITT!!!!!!!! sier jeg ikke

fornøyd??????????????


Jeg gledet meg til å danse med 8.klassingene. Viktig å varme opp. Ellers får man strekk. Der ser du, fakta får'u her og! Så ikke kom her


Fordi dere er best<3



Nei serriøst dette var det IKKE noe gøy å skrive om.

Fikk meg i hvertfall tre kjærester



OK!!! Nå googla jeg "awkward prom photos" JEG ANGRER.


Fant Beyonce og Jay-z!! KLEINT!!


Hahahhha CLASSIC!!!! OG Martha og Ari!!!


Men siden jeg dro dette akkurat litt for langt til at dette bare ble #kleint, skal jeg fortelle dere om noe annet.

Jeg er så klossmajor. Har lixxxzzzzsom gått/vandra/tusla rundt i noen uker og trodd at "wanker" betyr "baile". Hvor LoLzZz ekke det?

Skjedde NÅ:

Jeg: HAHAHAHAH (ler så det griner...for meg selv..)

Mamma: Hihihi, hva ler du av a Josefine? ""Waka""?!

-HAHAH for mamma ler sånn oppgitt av at jeg har skrevet "wanker" (hun visste ikke hva det betydde så hadde sånn Trekant-ish-skole anng grove ord). Så da, er ikke så greit å være 40+ og uttale ferske gloser.

Jeg: Wow.... akkurat ja... "waka"...

TIME-OUT! For mye skrift. Pausebilde:



Mamma bare smiler, også går hu inn på kjøkkenet.. så hører jeg bare:

- "Ola, veit du hva dattera di har gjort eller?

- "HVAAAA HAR DEN UNGEN GJORT NÅÅÅÅ DA???? IKKE si at hu har meldt seg på Paradise i ÅR OGSÅ!!! Noen må be for den jenta...." (haha neida) Egentlig så sa han bare "Hehe, nei hva da?"

Mamma: - "Veit du hva waka betyr??"

- "WANKE MAMMA" retter jeg.

Pappa: "..Nei?"

Så fortalte mamma i vei og det ble vel litt blanda følelser hos pappa....... Han lo litt. Så gråt han. Så hørte jeg bare "Kjære Jesus...." så strakk han hånda ut sånn mot meg...



ÅÅÅÅÅÅ DJISØS, SKJØNNER DERE HVA JEG PRØVER Å FORMIDLE???? Dette innlegget går rett i dass... Ikke slutt å les bloggen min sjølvom dette går i MINUS humor..

Nå synger... hahahha, nå synger Rybak på Beat for Beat. Skal jeg kose meg med morshan og farshan i go'soffan, så, hehe... "wankes" ;;)


Neon Trees – Animal