Stalkers

Monday, February 21, 2011

Noen som er keene på å starte en gjeng?

Jeg er så sinnsykt ensom. Dere skulle bare ha visst. Jeg gråter mye. Men det er kun når ingen ser det. Som igår for eksempel - på veien hjem fra Gardemoen (kommer tilbake til det) da Backstreet Boys – Shape Of My Heart ble spilt av på full guffe i bilen, som om det var en skikkelig Metallica konsert lissom, opplevde jeg en kombo av gråt og latter i ett og samma humør. Og nei, jeg er ikke gravid.
























Det er bare ungdomzhormonene mine som er samlet i en eneste stor gryte.

Men for å ikke framstå som 100% ensom, kan jeg skryte av at igååår dere, fikk jeg besøk av Kristina, Carina og Mads. Og siden dere mest sannsynlig ikke tror på meg har jeg bevis. Skikkelig CSI møter Mean Girls.

Dette er Kristina



Dette er Carina






















og Mads























Det var over gjennomsnittet koselig. Jeg lagde muffins, litt sånn premie for at de tok turen til meg, selvom de alle får både gryn og gronker av mamma og pappa for at de tar seg av retarde meg. Jeg har enda ikke blitt enig med meg selv om hva jeg syns om dette opplegget.. Skal ta det opp til vurdering.

Etter litt koz og znakk kjørte vi i ca 19 minutter for å møte frøken Helene på flyplassen (hun har vært på DTS på Hawaii i et halvt år). Her sitter vi rundt bordet som et politisk parti som.. jeg vet ikke hva politiske partier gjør jeg?

Vi stelte oss opp sånn her. Viktig med koreografi. FEM SEKS SJU ÅTT.
 
Og for at ingen skal føle seg utenfor (traumer fra femte klasse</3 det gnager så sykt i minnet mitt som en kokt rotte på speed) skal alle bli vist sitt på bloggen min.






















Så kom a da vettu! Vi sto som DEN harry gjengen og jubla som om det var OL i skirenn! 
Hehe, det bildet er faktisk ikke heelt random!! Skulle i 23års (utklednings)bursdagen til Ilmi på lørdag, og GID dere.. Kjente tre stykker som skulle dit.. "Ok Josefine. Ta deg sammen. Ikke start med noe kødd nå. Kle deg ut som en prinsesse ellerno, så er du safet sosialt liv denne kvelden"...
Men den gang ei.. FØRST skulle jeg egentlig kle meg ut som en hval.. Det som Carina har på seg her

 Men så tenkte jeg... "Får ikke plass til den under jakka.. Også skal jeg jo tross alt ta toget og t-banen.."
Så derfor slo jeg på stortromma... og kledde meg ut som en JØDEMANN. Så kom jeg dit....og folk var jo digge!!!! Alt fra piratchicks til sexy actiondamer!!

GEEEEZEZ HVA HAR DU GJORT JOSEFINE????? Neida det var lættis og hadde en samtale eller to.

....etter jeg bytta utkledningen min til Justin Bieber da...

















Når vi først er inne på utkledning trivdes jeg uhyggelig godt som mann under West Side Story. 

Som poll'ti også, forsåvidt. Veldig. Much. 

 
 
   
Neida barn, jeg er ikke BARE mann og ekkel.


Jo..?


















Har jeg forresten fortalt har jeg har en liten ting for tjukke folk med en ekstra hake?<3 (det er faktisk ikke meninga at bildet som tilhører denne teksten skal stå titæssen meter under her. Blogspot utfordrer meg)




























 Søren klype, nå kom Westlife – Something Right. Jeg gir meg ende over!!!! NOEN SOM BLIR MED PÅ Å STARTE EN GJENG????? Eller etablere seg med meg i Nittedal? - Og om noen år få et stykke innavla tvillinger?? Plz<3



Nå skal jeg sprake opp dører, velte bord og drikke sjokomelk rett fra kartongen!!! I DON'T GIVE A FUCK!!!!!!!! Er faktisk så care at jeg ikke gidder å lese igjennom innlegget engang. OG... IKKE unnskyld meg liksom.

(Noen som er down for Ringenes Herre-maraton? Kan bidra med både grandis og fanta exotic)