Stalkers

Sunday, March 13, 2011

Jesus loves electro



Freestylah, rakkamakkafåååow!!


Igår ble jeg med J<3E-kara til Harestua! Et ord som kanskje understreker hele utflukten må vel være klinkokkosbananazfettass. Bare se på flørtepus-smilet til Kjetil. Priceless!

Raideren min var tilnærmet lik programlederene på barnetv: sjokoladeboller og no væske. 


Takket være Caspers kom vi oss vel frem.... For denne gang.

Altså, "vel og vel" fru blom. Kjetil klarte aldri å holde kjeft! Det eneste han gjorde var å presse huet ut av vinduet som en fugleunge og vræle etter forbipasserende mennesker og bare maste etter oppmerksomhet.. (wowowoow...nå føles det plutselig ut som om jeg skriver om meg selv.) 



Det første vi møtte på var en potensiell dødsfelle. Gigantiske istapper hengende som noen lamslåtte apekatter! Nei takk, jeg var ikke keen på å møte døden face to face igår. 


Så jeg bare: "Istappz....... WATCH MEEEE!!!!!"


..Å. Glemte jeg å nevne Kjetil kanskje? Slik ser han ut



Asgeir var dagens støttekontakt og gav meg med det en kortstokk


Mens Asgeir tegnet sommerfugler, hjerter og blomster satte jeg iherdig igang med en real runde kabal. Blir ikke mer morro en hva man lager sjæææl hæææ??!


Jeg hadde det ikke no særlig gøy.

Så tok sjefen over alle sjefer en velfortjent pause. Da hadde jeg det mæd livlig med Jonki bak disken. Snakka for det meste om følelser og jenteting♥. Du vet, sånne temaer jeg helst vil unngå. Gutter ass.


For å si det sånn, Jonki og jeg har battla i alt det går ann å battle i.. innenfor luftinstrument-grenen da...

..og salgsbattle av t-skjorter. ♥Heia meg


Åpps! Dette er forresten Kjetil.



Her tror jeg Asgeir prøvde å få til en pose han ikke HELT klarte å mestre.


Utover kvelden tok jeg Kevin i å danse "YMCA" mens Casper dansa som en tilbakestående 12-åring som i all sin makt prøvde å imponere Kev med en beskjeden arm som hevet seg i takt. 


Jeg har ikke så veldig mye mer spennende å si om kvelden. Jeg døgna i allefall til 03.30 og ble med det 110% døgnvill. Shittmæn! Senere enn nyttårsaften 2005 til og med, og DET ble sææint ass! Ikke si det til mams og paps da.

(På fredag spiller J<3E på WinterWakeUp i Oslo. OG, sjekk ut film fra igår HER)

Takk for igår gutta, det var hef10g shitt du ikke kan forstå!

BLOGGEEEEEEEN!!!