Stalkers

Thursday, March 17, 2011

MJAU



Hallooo folkens :-) 





Mitt navn er Les Paul, - og er en katt uten rase, akkurat som et menneske uten et bestemt kjønn. Er 6 år ellerno ;-) Jeg bor uttpå landet med Josefine. Hun er ganske tilbakestående, men uten om det er alt helt ålreit!


Etter litt snikksnakk med Josefine kom vi frem til at jeg skal bli gjesteblogger her. JOHO!! Kjempegøy :-) Hun har gitt meg litt Mac-opplæring, og er derfor endelig klar for bloggtilværelsen =)

Her ser jeg litt smart ut da ;P Syns ikke du? Hehe. Anyways dere, jeg har jo "min egen stil" å blogge på, så håper dere er åpne for en litt annerledes vri. Josefine er lissom så tullete hele tiden. Jeg kommer for det meste til å blogge om markering av territorium, deilige damer, sminketips, stearinlys og te og alt det håpløse Josefine holder på med. 


For dere vet, jeg ser alt hun gjør, selv når hun ikke vet det. Storebror ser deg! Mens dere ser den superfake Josefine som poser bare noen ser på henne...



...vet jeg akkurat hvor teit hun ser ut med turban rett etter dusjen :-P

Og for å ikke snakke om når synger Britney Spears i dusjen.... men det er en annen historie.


Assa, her om dagen for eksempel, prøvde hun å sjenke meg med melk.. Haloooo-oo, melka var jo BRUUUN!! Josefine er så ekkel ass.. Hvem drikker BRUN melk? :-P Jeg ville lissom se ut av vinduet, sånn som på film, og telle alle hårballene jeg hadde kastet opp det siste halvåret. Maniac!

Jesjes bitches, nå har jeg litt arbeid å gjøre før jeg stikker ut for å sjekke babes ved postkassa. 

Jan Fredrik Karlsen vil bare at jeg skal sende over de ferske låtene til the Pussycat Dolls jeg nettopp har ferdigmixet. De blir bare så bra assa. Kommer til å drite penger i sandkassa til sommern.


Okeeeeii, er det noe dere lurer på er det bare å legge meg til på Facebook eller MSN :-)) Er du jente og 2år+ vil jeg gjerne at du legger igjen nummeret ditt med et bilde på inboxen min ;-) Kanskje vi mjaues, sånn plutselig! B-)



The Pussycat Dolls – When I Grow Up

Mijaooooo <3