Stalkers

Saturday, May 28, 2011

Tilværelsen

Før jeg unnskylder dette innlegget, vil jeg starte med å si at idag var jeg på "Gjerderum-dagen" som naturligvis er i Gjerderum med Linda. Og vet dere hva som hendte der? Jeg takket NEI til gratis is og hilste på MINST to nye mennesker. Og ikke nok med det, pappaen til Linda (er kjekk,) presenterte meg for noen suuuperfremmde folk og sa "hils på Josefine! Detta er den mest rappkjefta og frekke rakkerjenta i hele verden". Hahaaaa, det var bare fordi jeg kalte han for fossilen og sa "sånne på din alder" gjentatte ganger. Egentlig så er jeg snill ungdom som liker å ri på hest.

Jeg har 1415 venner på Facebook. For ikke sant, man kan ikke tro at man er noe om man ikke har mange venner på FB. Omg earth calling.

Dette er meg og Linda på en benk. Hun er ikke singel.. Men jeg er det assa!!
Før jeg kaster meg over dette noenlunde dumme og relativt uinteressante innlegget, må jeg bemerke at kveldens legendariske match kommer til å bli 23-1 til Barca, samt voldelig og grov slosskamp med IHVERTFALL fire løse fortenner og en vrikka fot. 

Før jeg offentliggjør kveldens bildefremvisning må jeg innrømme at jeg ikke er i stand til å skrive om hendelser som skjer i min hverdag (forholdsvis) på bekostning av flere grunner. Blandt annet at det er 1. kjedelig. 2. ufattlig nedtur å si "JEG MØTTE HUGH HEFNER PÅ ICA ISTA" og bli respondert med "Ja, leste det på bloggen din". 3. (konklusjon) Livet mitt er herved privat, og innleggene på bloggen vil omhandle tilfeldige temaer som lever sitt underfulle liv i hodet mitt.

Ja, for jeg møtte faktisk Hugh her om dagen. Hver dag, vel og merke. Han steker på iphonen min han! Og jeg har alltid drømt om å pose med jordbær i munn med Scatman-shades. DRØM STORT!
Før jeg driter meg ENDA mer ut ovenfor familie, venner og MSN-kontakter, så skal jeg fortelle litt om kveldens åpenbaringer og hendelser. Jeg går allerede på kompromiss på mine egne holdninger anngående blottlegging av livets ferder, men... Noen få unntak må til. Liker å leke litt med regler. Hehe.

Støtter dere meg forresten i prosjektet om å få være med på MTV Cribs? Jeg kommer med et perfekt utgangspunkt!


















Før jeg kommer nærmere innpå filmen jeg så på må jeg meddele no ugreit.. Og sykt flaut egentlig. Tok på meg nisselue for å leke pimp og gangster, men uten sminke og hår ser jeg ut som et hankjønn! Sjekk ut hu kjekke gutten der a.  

Nei? Du syns ikke det? Se her! Hallois, jeg heter Arve og er seks år. På fritiden liker jeg å sykle på firehjulssykkel og leke med lego. Når jeg blir stor skal jeg bli Ash Ketchup.













 







Tror jeg bare må lære meg å leve med det. Eller bare slutte å gå med nisselue. Vanskelig dillemma..

SÅ så jeg på film. Husker ikke hva den heter men det var en romantisk komdie med Jennifer Aniston. Fin var den uansett, men neppe slår den Schindler's list! Den er lættis den. 

Vil dere vite nøyaktig HVOR lættis den er?

SÅ lættis er den!
Neida.

Før jeg avslutter vil jeg først dele en dritnice sang:

Jeg har 154 followers på twitter.